CatalàCatalà/span> EspañolEspañol/span> EnglishEnglish/span> FrançaisFrançais/span>
Documents al Bopa del passat mes de maig

Darrers documents al Bopa

Ja pots consultar els darrers documents que s'han penjat al Bopa i que poden ser del teu interès. Hi trobaràs diferents textos refosos relacionats amb l'impost sobre la renda dels no-residents fiscals, impost sobre societats, impost sobre la renda de les persones físiques, impost sobre les plusvàlues en les transmissions patrimonials immobiliàries i impost general indirecte.

Decret legislatiu del 29/4/2015 de publicació del text refós de la Llei 94/2010, del 29 desembre, de l'impost sobre la renda dels no-residents fiscals.

Decret legislatiu del 29/4/2015 de publicació del text refós de la Llei 95/2010, del 29 de desembre, de l'impost sobre societats.

Decret legislatiu del 29/4/2015 de publicació del text refós de la Llei 5/2014, del 24 d'abril, de l'impost sobre la renda de les persones físiques.

Decret legislatiu del 29/4/2015 de publicació del text refós de la Llei 21/2006, del 14 desembre, de l'impost sobre les plusvàlues en les transmisssions patrimonials immobiliàires.

Decret legislatiu del 29/4/2015 de publicació del text refós de la Llei 11/2012, del 21 juny, de l'impost general indirecte.

Fes que se sàpiga!

No hi ha comentaris.